۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

رضایی:

کوچکترین خیانت به نظام ارزش‌‌های ایران اسلامی را خدشه‌دار می‌کند

کوچکترین خیانت به نظام ارزش‌‌های ایران اسلامی را خدشه‌دار می‌کند

اصفهان- خبرگزاری مهر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در صورت وجود کوچکترین خیانت به نظام ارزش‌‌های ایران اسلامی خدشه‌دار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی صبح چهارشنبه در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه شهدای ایران در اسلام با حضور در میدان‌های جنگ ایران را از دست دشمن خارج کردند،افزود: ما امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که وجود و هویتمان به دلیل فداکاری شهدای ایران و انقلاب است، ملت ایران با فداکاری‌های شهدا در دنیا سربلند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ما امروز افتخار می‌کنیم به ایرانی که شهدا آن را برای ملت امروز به دست آوردند، اضافه کرد: ما امروز نمی‌توانیم کوچکترین خطایی را داشته باشیم چرا که شهدای ایران ایستادگی و استواری کشور را با خون خود برای ملت به جای گذاشته اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ملت ایران نباید کوچکترین خیانت و تعهدی را به نظام داشته باشند و در صورت وجود کوچکترین خیانت به نظام انقلاب سیلی می‌خوریم، چراکه کوچکترین بی تعهدی و خیانت به نظام و انقلاب سبب خدشه‌دار شدن ارزش‌‌های ایران اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران باید راه شهدا را ادامه بدهند، این ملت نیازمند وجود کشوری بدون مشکلات اقتصادی، آرام، بدون دغدغه، فساد، بیکاری هستند و مردم و مسئولان باید از کشور در مقابل تمام تهدیدها مراقبت کنند.

کد خبر 2039824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha